• این شغلها 10 سال پیش اصلن وجود نداشتند
این شغلها 10 سال پیش اصلن وجود نداشتند
1395/01/16 - 18:49:28 // مقالات عمومی // 0 نظر // 3329 بازدید

درخواست استخدام در این حوزه تخصصی در 5 سال گذشته 142 برابر شده و بیشتر هم خواهد شد .

1- برنامه نویسی IOS

 

درخواست استخدام در این حوزه تخصصی در 5 سال گذشته 142 برابر شده و بیشتر هم خواهد شد .

2- برنامه نویسی Android

 

رشد این تکنولوژی و درخواستهای استخدامی آن در 5 سال اخیر 199 برابر گشته و لازم به ذکر هم نیست که روز به روز بیشتر خواهد شد.

3- طراحان UX

 

این موقعیت کاری تا چند سال وجود داشت ، ولی کسی خبر نداشت که در حال طراحی UX همزمان با UI میباشد . اخیرا این شاخه کاری به صورت مستقل مطرح شده و در 5 سال گذشته رشد 22 برابری داشته است .


4- متخصصین سرویسهای Cloud

 

تا حدود 8 سال پیش ، هر کمپانی برای خود سرورها سخت افزارهای جداگانه داشت و داعم هم درگیر نگهداری و .... بودند . چند سالی است سرویسهای Cloud همه جا فراوان شده ، لذا متخصصین این حوزه همه جا مورد نیاز میباشند . رشد 17 برابری این حوزه تخصصی نشان از بروز و مفید بودن این یادگیری این سری از تکنولوژی را نشان میدهد.

5- متخصصین تجارت الکترونیک

 

رشد روز افزون فروشگاههای اینترنتی و شرکتهای ارائه دهنده خدمات Digital ، سبب شده این زمینه کاری روز به روز بیشتر در معرض درخواست قرار گیرد . اینطور که پیداست این حوزه کاری دارای رشد 17 برابری بوده است .

6- تحلیل گر داده

 

با افزایش حجم داده ها و منابع ، نیاز به استخدام نیروهای تحلیلگر داده ها بیشتر حس میگردد . رشد 30 برابری درخواست برای استخدام افراد با این تخصص نشان میدهد نیروهای IT می توانند برای یافتن کارهای بهتر روی این زمینه هم سرمایه گزاری کنند.

7- متخصص BigData

 

اگر یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید ، خواهید دید آینده دنیای برنامه نویسی و ذخیره سازی داده ها به این دسته تکنولوژی و منطقهای آن بستگی دارد . میزان رشد درخواستها برای این حوزه کاری هم نزدیک 4000 برابر است . خوب چرا برای دست یافتن به چنین تخصصی اقدام نمیکنید ؟.

8- نیروهای کار بر در زمینه شبکه های اجتماعی

 

فکر نکنم لازم باشد از نقش شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره صحبت کنیم . مدیریت ، حفاظت و تولید محتوا بالاخره باید توسط افرادی انجام شود . رشد 174 برابری درخواست به کاری گیری چنین افرادی نشان میدهد به عنوان یک شغل سبکتر و دارای نیازمندیهای تخصصی کمتر میتوان بر روی این زمینه کاری حساب کرد.

علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
ارسال نظر